liva.co.il

כתבות

נטורופתיה טיפת חלב: כל הדרכים הטבעיות לשפר את ייצור חלב האם

הנקה אינה תמיד קלה וטבעית עבור אימהות. מלבד הצורך להתרגל ולהתחבר לתהליך, קיים אצל חלקן חשש שכמות החלב שלהן איננה מספיקה עבור התינוק. כיצד ניתן לשפר את תפוקת החלב באופן טבעי, ומה הקשר בין ממרח חילבה לתינוק שבע?

טליה בראל

נטורופתית

נטורופתיה בצקות: הטיפול בגישה הנטורופתית

בצקת היא נפיחות הנגרמת מהצטברות הנוזל התוך־תאי ברקמות. הנפיחות יכולה לנוע מבצקת מקומית קלה, ששכיחה בעיקר ברגליים, בקרסוליים, ובזרועות ועד בצקת מערכתית הקשורה לתפקוד הלב, הכליות והכבד. מה גורם להופעת הבצקת, ואיך ניתן להעלים אותה בעזרת סרפד וסלרי?

טליה בראל

נטורופתית

נטורופתיה מאגוזי מלך למרווה סינית: כל הדרכים הטבעיות למנוע ולטפל בלחץ דם גבוה

כשהעורקים שלנו נעשים צרים, הם מגבירים את ההתנגדות לזרימת הדם בגוף ומביאים ללחץ דם גבוה. התופעה המסוכנת והשקטה עלולה לגרום נזק משמעותי לכלי הדם, ללב ולמוח ואף להיות קטלנית. מהם הגורמים ליתר לחץ דם, כיצד ניתן למנוע אותו באופן טבעי ואיך תה עלי זית יכול לעזור?

טליה בראל

נטורופתית

נטורופתיה להתמודד עם וירוס בטן בדרכים טבעיות

שלשולים, הקאות וכאבי בטן הם תופעות מוכרות בעונת הקיץ ולרוב מעידות על מקור אחד: וירוס במערכת העיכול. אם שמעתם שאין מה לעשות מלבד להקפיד על מנוחה ושתייה מרובה ולתת לזמן לעשות את שלו, מתברר שיש עוד כמה פתרונות יעילים

טליה בראל

נטורופתית

נטורופתיה תזונה נגד קרחת: המאכלים שימנעו מכם נשירת שיער

נשירת שיער יכולה להיות הפיכה וברת טיפול, במיוחד לאחר שבוחנים את הגורמים השונים לתופעה. הנטורופתיה רואה בנשירת שיער ביטוי לחוסר איזון בגוף וממליצה על תזונה רוויית אבץ, ויטמינים ומינרלים. מה שמן זית וסויה יעשו לכם לשיער?

טליה בראל

נטורופתית