liva.co.il

כתבות

דיקור סיני התשובה הסינית להתמודדות עם חיידק ההליקובקטר פילורי

סובלים מכאבים וגזים בבטן העליונה, מאולקוס או ממחסור בברזל? ייתכן ונדבקתם בחיידק הליקובקטר פילורי. דרור וייסר, מטפל ברפואה סינית ודיקור, מסביר מהו החיידק, וכיצד ניתן לטפל בו בעזרת מיץ כרוב

דרור וייסר

רפואה סינית ודיקור

דיקור סיני תסמונת קדם וסתית: טיפול והקלה באמצעות רפואה סינית ודיקור

שינויים חדים במצב הרוח, כאבים בכל הגוף, עייפות, נפיחות ורגישות יתר הם רק חלק מהתסמינים המעידים שאת אמורה "לקבל". ועדיין, זו לא גזרה משמיים. המטפל, דרור וייסר, מסביר כיצד ניתן להקל על התסמונת הקדם וסתית בעזרת הרפואה הסינית

דרור וייסר

רפואה סינית ודיקור

דיקור סיני בלי תרופות: טיפול בכאבי ברכיים על פי הרפואה הסינית

כאבי ברכיים הם בעיה כה נפוצה שרוב האנשים יחוו אותה בשלב כזה או אחר בחייהם. הטיפול שמציעה הרפואה המערבית נע ממנוחה ונטילת משככי כאבים - במקרים הקלים, ועד לניתוחים להחלפת המפרק - במקרים החמורים. מה המענה הטבעי של הרפואה הסינית לתלונה השכיחה?

דרור וייסר

רפואה סינית ודיקור

דיקור סיני טריגר פינגר: על התופעה והטיפול באמצעות הרפואה הסינית

חווים כאב בעת יישור האצבע? ייתכן ואתם סובלים מ"טריגר פינגר", דלקת בגידי אצבעות הידיים הגורמת לאצבע לקפוץ. מדוע זה קורה, מהם התסמינים הנפוצים וכיצד ניתן להתגבר על הבעיה באמצעות דיקור סיני וטווינא?

דרור וייסר

רפואה סינית ודיקור

דיקור סיני נשירת שיער: לחזק את הרעמה בעזרת רפואה סינית

על פי הרפואה הסינית, נשירת שיער היא ביטוי לבעיה שמקורה בכלל באיבר או אזור אחר בגוף. על מה מעיד שיער דליל ויבש, ואיזה שמנים אתריים וצמחי מרפא יסדרו לכם בלורית בריאה ומלאת נפח?

דרור וייסר

רפואה סינית ודיקור